Welcome Entertainment

Telemõõdikud muudavad Nielsen-i numbreid

Nielsen Research, tõstatab uusi küsimusi pollide usaldatavusest, kui ta esmaspäeval avalikustas, et kuuel turul kus ta oli välja toonud elektroonilised Kohalikud Teleauditooriumi Mõõdikud, 18-34 aastaste vaatajate numbrid omasid võrreldes eelmise aastaga, kui kasutati paber päevikuid, dramaatilist juurdekasvu. Washingtonis oli juurdekasv 83 protsenti; Filadelfias, 56 protsenti; San Franciscos, 55 protsenti; New Yorgis, 24 protsenti; Chicagos, 21 protsenti; ja Los Angeleses, 10 protsenti. Lisaks kirjutas Advertising Age oma kodulehel muudest rabavatest muutustest mida auditooriumi kooslus välja tõi Nielseni demograafilistes uuringutes. Filadelfias, kohalikud „pollmeetrid” näitasid enam kui poole rohkem 18-34 aastavanuseid vaatajaid jälgimas varahommikust TV-d kui aasta eest. New Yorgi numbrid mis näitasid meeste lõunast kuni 4:00 pealelõunast televaatamist olid eelmise aastaga võrreldes üleval 73 protsenti. Nielsen ütles samuti, et rahvusvähemuste vaatajaskond kasvas oluliselt: kõige märgatavamalt, Aasia TV kodudes, 3,2 protsenti ja Hispaania TV kodudes, 2,9 protsenti.
2005-09-26 12:16:00