Arendatavat "Päevalemb Draakonitapjat" ("The Megalith") pakutakse torrentis petukaubana -- Peale seda kui IMDB avaldas detsembris "Päevalemb Draakonitapja (The Megalith)" info, mainides, et see on välja kuulutatud, on juhtunud mõndagi huvitavat. Külastused filmi tootmisfirma kodulehele on kolmekordistunud ja leht on häkitud. Midagi ei paista olema vigastatud, aga lisatud on 50 uudist mida administraator pole postitanud.
-- On ebaselge kas torrenti turustaja on filmi kahjustanud oma võlts torrenti reklaamiga ja lingiga filmi tasuta allalaadimiseks. Nad reklaamivad oma teenust ja seda võiks võtta kui toote paigutust filmi ja filmi sidumist nende relaamimüügikampaaniaga. See võlts pakkumine meie arenduses olevast loost torrentis on leitav nüüd ka meie Facebooki lehel: www.facebook.com/TheMegalith . Nende strateegia paistab olema otse kui õpikust: "Internet marketing 2016: quick & dirty online marketing strategies to get tons of traffic".
-- Sellel turustajal puudub aukartus tööstushiidude ees nagu Warner Bros., kelle logo nad oma reklaamis kasutavad. On umbmäärane kas Welcome Entertainment, LLC'le tekitab see kahju või on lugu vastupidine. Missiganes, see on ebaõiglane ja väär torrenti turustaja käitumine.
-- Tänapäeval on väärtfilmi torrentis ilmumine peale digitaalset veebiläbist avaldamist tundide küsimus. Peetakse õiguseks igat filmi kohe tasuta vaadata. Sel korral viib aga filmi allalaadimis link "Päevalemb Draakonitapja (The Megalith)" asemel "The Matrix" alla laadimisele, ja pole teada mis selles Warner Bros. logo kandvas failis tegelikult on. Pole garanteeritud, et mõnes teises kampaanias kasutavad nad Welcome'i nime, et oma kaubamärki edendada, jättes meist kuritegeliku pildi.
-- See paneb meist nii mõnegi mõtlema filmile kaitsestrateegia väljatöötamisele, mis põhineks torrentsite häirimisel ja seda just ajaks kui film on turule toodud. Võiks arvata, et häirivaks võiks olla piisava hulga võlts torrenti linkide loomisega "vee sogaseks ajamine". Paraku pole ka sellest kasu, kuna kärgaju ei takista miski kui midagi väga tahetakse. Parem strateegia on nende kasutamine, mida ka Welcome on sunnitud millalgi tegema. Kas teate soovitada paremat Lahendust?
-- Kirjutanud Jaanus Silla --
Hea lugemine - "Defending the Brand: Aggressive Strategies for Protecting Your Brand in the Online Arena" – by Brian H. Murray
|
Welcome Entertainment OÜ, Kristeni 1, 13516 Tallinn, welcome@quicksummer.com gsm: +372 56908043, Reg. nr. 11695005, SEB konto nr. 10220103430017, Kõik õigused kaitstud 2001-2022