Reklaamtoodete digitaalne asendamine filmisMõned USA tooted, mis filmistuudiod on vastavalt lepinguile oma filmidesse paigutanud, asendatakse välisriikides linastuvates versioonides muude toodetega - trikk, mis läheb maksma 10 000-90 000 dollarit, teatas Wall Street Journal. "Kui on võimalik filmitegelase käes olevat topsikut asendada mõne muu firma tootega, avab see head võimalused märkimisväärseteks sissetulekuteks," leiab tootepaigutuskontserni A List Entertainment Inc. president Marsha Levine, kelle arvates on tegu millegi revolutsioonilisega. Seevastu aga Gary Ruskin mittetulunduslikust reklaami ohjamise organisatsioonist on nördinud: "See on kurb näide filmide allakäigust ja suurteks reklaamipindadeks muutumisest." |
Welcome Entertainment OÜ, Kristeni 1, 13516 Tallinn, welcome@quicksummer.com gsm: +372 56908043, Reg. nr. 11695005, SEB konto nr. 10220103430017, Kõik õigused kaitstud 2001-2022