Hiina vajab teistsugust turundusstrateegiatHiina filmimaailm on viimaks ometi elavnemas, kuid oleks vale arvata, et maailma suurim turg kergesti kõigile avaneb. Nii teatas Han Entertainmenti tegevdirektor Thomas Chung levitajaile ja linastajaile, kes olid kogunenud Bangkoki CineAsia konverentsile "Hiina: uus ala". Hong-Kongis tegutsev produtsent Chung, kes on 2002. aastast alates teinud koostöös Hiinaga kaks filmi ("Silver Hawk" ja "The Touch") ütles, et seda, mis juhtus Euroopas, ei saa Hiinas kunagi juhtuda, viidates USA stuudiote levitus- ja turundusstrateegiatele Euroopas. "Hiinas pole ühtegi sellise ulatusega ajakirja nagu Vanity Fair või Premiere, samuti mitte selliseid telesaateid. Pole saatejuhte nagu Jay Leno; puudub kiire ja lihtne võimalus jõuda korraga kõigi inimesteni. Selleks tuleb endast meedias märku anda järjepidevalt ja korduvalt." |
Welcome Entertainment OÜ, Kristeni 1, 13516 Tallinn, welcome@quicksummer.com gsm: +372 56908043, Reg. nr. 11695005, SEB konto nr. 10220103430017, Kõik õigused kaitstud 2001-2022