Uus-MeremaaKeskmaa kaubamärk ja turismNagu me hästi teame, on Uus-Meremaal aset leidnud laiaulatuslik oma riigi maailmale tutvustamine ja kaubamärgi areng alates ajast, mil Peter Jackson tõi filmitööstuse kodumaale. Filmi Sõrmuste Isand 2 3 mõju on riigis kõikjal tunda: Uus-Meremaal on Sõrmuste Isanda minister, pealinn Wellington ümber nimetatud Keskmaa-Wellingtoniks, turismibürood müüvad pileteid võttekohtadesse 2, millest enamusel on samuti filmiga seostuvad lisanimed. See ei tähenda, et niisugune tegevus sobiks igasse riiki, aga see on näide hästi korraldatud ärikampaaniast, mis on filmi tootmise kõrval välja arendatud. See on toonud küllaldaselt positiivseid tulemusi, et olla eeskujuks mis tahes demokraatlikule riigile. Kahtlemata on abiks olnud lähedased suhted Austraaliaga, keelebarjääri puudumine, pehme kliima, soosiv maksupoliitika ja kohaliku produtseerimisbaasi arenemine tööstuse tasemele. Enamus sellest on teostatav ka Eestis ja mitmetes teistes paikades. Lisainfot Uus-Meremaa kaubamärgi arendusest leiate lisatud linkidest:
|
Welcome Entertainment OÜ, Kristeni 1, 13516 Tallinn, welcome@quicksummer.com gsm: +372 56908043, Reg. nr. 11695005, SEB konto nr. 10220103430017, Kõik õigused kaitstud 2001-2022